Archiwa i rejestry
Prowadzone rejestry:
- rejestr uchwał Rad Pedagogicznych
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola
- rejestr pieczęci
- rejestr prowadzonej dokumentacji (dokumentacja prowadzona jest zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gmin i związków międzygminnych – Dz. U. Nr 112/98 poz. 1319)
Prowadzone ewidencje:
- ewidencja pracowników
- ewidencja emerytów i rencistów
- ewidencja czasu pracy pracowników
- ewidencja zwolnień lekarskich
- ewidencja zasobu bibliotecznego
- ewidencja dzieci uczęszczających do przedszkola
- ewidencja wypadków wychowanków
- ewidencja kosztów żywienia partycypacji ponoszonych przez rodziców
- ewidencja środków trwałych i nietrwałych
Placówka przechowuje akta osobowe pracowników o0raz dokumenty związane np.:
- ze stosunkiem pracy
- organizacją pracy, nadzoru i kontroli
- sprawami socjalno – bytowymi
- planowaniem i wykonaniem budżetu
- inwestycjami i remontami
- dokumentację pedagogiczną : dzienniki zajęć, plany miesięczne, sprawozdania z posiedzeń Rad Pedagogicznych
Dokumentacja przechowywana jest w kancelarii przedszkola w zamykanej szafie na dokumenty. Dostęp do dokumentacji ma dyrektor placówki oraz osoba przez niego upoważniona.
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Moździerz , w dniu: 02‑03‑2021 14:59:04
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Piotr Domagała
email: piotr.domagala@jumpit.pl tel.:514226026 , w dniu: 02‑03‑2021 14:59:04
email: piotr.domagala@jumpit.pl tel.:514226026 , w dniu: 02‑03‑2021 14:59:04
Data ostatniej aktualizacji:
02‑03‑2021 15:05:27
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|